tirsdag den 25. november 2008

Telephone game LO

Well, I am still here. I have only one new Lo to show you. The LO is made for a Telephone game at Scrapsisters and we had to scrap lift a wounderfull LO from Cecilie. Here is my LO

Jeg er her stadig! Jeg har kun et enkelt nyt LO at vise jer. Dette LO er lavet til telefonudfordringen på Scrapsisters hvor vi skulle lifte et fantastisk LO fra Cecilie. Her er min udgave:


Material: Dream Street Paper/Art Nouveau: Muse, Aesthetic, Inspiration. Bazzill, Li'l Davis Desgins: Glitter flower ice, Thickers: Chit Chat Accent (Puffy shape Stickers), thickers letters, bottons and ribbons
Here you can see the result of the 4 groups. Wounderfull LO!
Her kan du se resultatet af de 4 grupper. Flotte LO alle sammen!
thanks
Else

7 kommentarer:

  1. Flot Lo du har lavet, dejlige farver og en god detalje med knapperne

    SvarSlet
  2. hvor er det blevet rigtig flot og sikke kort du har lavet - super super flot det hele ;O)

    SvarSlet
  3. Flot og dejligt enkelt. God udfordring. Sjovt at se hvordan LOerne forandrer sig undervejs...

    SvarSlet
  4. det er et virkelig flot layout du har lavet. og sikke dejligt farver. Ja det var en sjov udfordring.

    SvarSlet
  5. hvor er det blevet et fint LO else.. du er fantastisk god til at sætte farver sammen.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot LO du har fået lavet. Jeg kan rigtig godt lide farverne. Og hvor var det en sjov udfordring - jeg var også med. Virkelig inspirerende at se alle de andres LO's og se hvor forskelligt man lifter.

    SvarSlet
  7. Det er et super flot LO du har lavet. Det er nogle flotte detaljer du har på. Jeg kan godt lide farveren.
    Var forbi og kigge på udfordringen, det er lidt sjovt at se hvor forskellige LO'erne egentlig er. En super udfordring.:)
    Du må ha' en god dag.

    SvarSlet