tirsdag den 23. december 2008

Winner of My blog candy

It is today the 23rd December. I still need to buy one more Christmas present but othervice I am ready. The children are looking forward to Christmas eve with great expectations.

Så blev det den 23. december. Jeg mangler stadig at købe en enkelt julegave men ellers er vi klar. Drengene glæder sig helt vildt til i morgen aften og forventningerne lyser ud af dem.

The 23rd is also the day for my blog candy and I have choosen a winner of my Blog Candy using / Den 23. er også dagen for min blog candy og jeg har nu fundet en vinder ved hjælp af: random.org

Random Integer Generator
Here are your random numbers:11


This meens the winner is/Det betyder at vinderen er:
.
.
.
.
.
.
.
.


Stinne sagde ...
tillykke med den flotte titel - jeg glæder mig rigtigt meget til at se hvad du finder på!! Jeg håber du bliver rigtig glad for tjansen! Held og lykke


Hjertelig tillykke - jeg har din adresse så den dukker op en af juledagene.

Merry Christmas to all of you/ Glædelig Jul til jer alle sammen

Else

4 kommentarer:

  1. Tillykke Stinne.

    Hej Else
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul Else, jeg håber du får nogle dejlige juledage :)

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul til dig Else og tillykke til Stinne med din blog candy.

    SvarSlet
  4. JUHUHUHUUU jeg har modtaget den skønne pakke!! og i just love it!

    Fedt at være så heldig!

    KNUS og godt nytår!

    SvarSlet