fredag den 2. januar 2009

My Favorite 10 cards made in 2008

Now I showed you the 10 best Lo I made 2008, now I want to show you my 10 favorite cards I made in 2008.

I har lige set de 10 Lo jeg har lavet i 2008 som jeg synes bedst om. (og ja der mangler 5-6 stykker som også er ret gode men udfordringen lød på 10). men så synes jeg også jeg vil vise de 10 kort jeg har lavet som jeg er mest glad for. De kommer i hvilkårlig rækkefølge:




















Thanks for stopping by/tak fordi i kiggede forbi
Else

6 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare nogle fantastiske kort. Det med landskabet i vinduet er helt vidunderligt, det er bare så flot og detaljeret lavet.
    I det hele taget kan jeg godt lide din stil. Der noget drenget over den farvemæssigt.

    SvarSlet
  2. Det er nogle superflotte kort, du laver. God måde at gense dem på. Sjov udfordring.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle super flotte kort du har lavet.
    Dine LO's er rigtig skønne. Jeg er vild med dine drenge LO's.
    Du må ha' en god weekend.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fantastiske kort du har lavet - de er jo vildt flotte!!
    Lækkert med detaljerne du har på.

    SvarSlet
  5. Det er nogle super skønne kort du lave med mange lækre detaljer!
    Glæder mig til at se flere i løbet af år 2009! :-)

    SvarSlet
  6. Wow Else!
    For noen flotte topp 10 du har for 2008, bådekort og LO's!
    Tusen takk for at du viser !
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlet