onsdag den 11. februar 2009

LO and mini albums and a card

It's been to long since I have updated my blog - I Know. Its not that I have not been kreative, I just have been so busy. So here is a long list of what I made.

Jeg ved det er lant tid siden jeg har opdateret min blog. Det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget, jeg har bare haft så travlt. Så her er en lang liste over hvad jeg har lavet:

First a DT card for a challenge at Scrapsisters - to make a card for a man. I usually makes cards with stamps, but I am very pleased with this one.

Først et DT kort til kort udfordringen på scrapsisters - et maskulint kort. Jeg plejer at lave kort med stempler men jeg er faktisk meget glad for dette.



For a weekly challenge at The Scrap Cat I made the next 2 LO. Week one was to lift any of page Maps sketches for january 2009.

Til den ugenlige udfordring på The Scrap Cat lavede jeg de næste 2 LO. Uge 1 var opgaven at bruge skitser fra Page Maps for Januar 2009.






Back to Scrapsisters we had a new round of telephone game and here is my Lo from that game:
Tilbage til Scrapsisters, så havde vi endnu en omgang Telephone game og her er mit LO:


And now for 2 mini albums. I have challenged myself this year to make 1 minialbum a month. Here are the 2 first minialbums. The first one is FRIENDS album I won some time ago at 123 scrap The minialbum is from a weekend with friends
Og så til et par minialbums. Jeg har udfordret mig selv i år, at lave 1 minialbum hver måned. Her er de første 2 minialbums. Det første er et FRIENDS album som jeg vandt på 123 Scrap for noget tid siden. Jeg har brugt det til en weekend campingtur sammen med 2 hold venner.











The next one is also a DT work using this fantastic How2Guide to make a minialbum. The How2Guide is made by Susanne Meltesen
Det næste minialbum er også et DT arbejde for scrapsisters, hvor vi skulle bruge denne fantastiske How2Guide lavet at Susanne Meltesen:










Thanks a lot for stopping by/tak fordi i kiggede forbi
Else

4 kommentarer:

  1. Hvor har du da fået lavet mange super flotte ting. Er vild med konfrimations albummet.

    SvarSlet
  2. waw så meget du har lavet, og flot - kan da godt forstå du ikke har haft tid at ligge på bloggen ;o)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor har du været kreativ!! Det er jo helt vildt..
    Det minialbum med friends er jeg helt vild med..kæft det er flot.
    Rigtig flotte layouts du har lavet..og mange.

    SvarSlet
  4. Det køre da bare for dig Else - jeg skal da love for at du også kan rykke når det tager dig. Dit mini album med friends er blver super flot efter det er blevet færdig. Var det ikke det som drillede lidt ? Med som altid er alt hvad du laver en fornøjelse at kigge på. Så tak fordi du igen kom med dejlig læsning og inspiration på bloggen. God weekend til dig :0)

    SvarSlet