torsdag den 4. juni 2009

Scrapsisters vintage mini kit

As a member of the DT on Scrapsisters I got to play with their Vintage mini kit. I made this LO and Card. This is my fist go into the vintage stile. I loved making this Lo with my mothers wedding picture. I think I have to work a bit more on making vintage cards.

Som medlem af det kreative team på scrapsisters, fik jeg lov til at lege lidt med deres vintage mini kit. Jeg lavede dette Lo og kort. Det er mit første beviste forsøg udi vintage stilen. Jeg er vild med dette LO af min mor på hendes bryllupsdag. Jeg tror dog at jeg skal arbejde lidt mere med kortene hvis de skal være i vintage stilen.


Beside the mini kit I used:
paper DCWV: Gold Floral
Lots of glimmer mist in the colors: Pearl, walnut gold, brick and denim Blue.
home made flowers
Prima flowers
heart ?? (Hjerte kage serviet)
Karen Marie Klip Butterfly
Die cut of bride
Charm + scrappers floss
Bling + stickles
cardstock for letters and leaves

And some closeups:/ nogle nærbilleder:






My card:



Materials beside mini kit:
glimmer mist, stickles, chalk, chipboard, scrappers flos, brads and prima flowers.
Closeups:

Thanks for visiting my blog
Else

8 kommentarer:

  1. syntes du har gjort det utroligt flot - og så mange skønne detaljer du du har fået på ;o)

    SvarSlet
  2. wawwwww utrolig flot,og flotte detaljer.

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ting du har fået ud af kittet, der er rigtig mange fine detaljer.

    SvarSlet
  4. wow hvor er det bare et super lækkert Lo med så mange skønne detaljer

    SvarSlet
  5. Wow hvor er det skønt, Layoutet med din mor... super fin detalje med hjeret i baggrunden. Titlen er bare kreeret super til siden, og så er sommerfuglen rigtig skøn!
    Flot!

    SvarSlet
  6. Det kan godt være at det er dit første forsøg med Vintage, men jeg håber ikke at det er dit sidste. Det er godt nok flot lavet!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det virkelig flot lavet..jeg er SÅ imponeret - god du fik den opgave for det havde jeg aldrig fundet på. Hvor er der mange lækre detaljer. Fedt lavet!!

    SvarSlet
  8. Hej Else og tak for sidst :0) Hvor er det altså flot dit LO at din mor. Jeg elsker den stil og vil snart prøve omjeg kan hitte ud af sådan noget....

    SvarSlet