søndag den 15. august 2010

Riddersholm sommer challenge

Så blev jeg endelig færdig med mit LO til Riddersholms sommer udfordring - et projekt med temaet vand eller strand. og mindst 50% Riddersholm papir. Jeg havde jo disse billeder fra sejlturen til Venedig og det flotte papir fra Riddersholm Turquoise Hill's passede lige til dem. Det eneste papir ud over Riddersholm er et journaling card fra MM og en stump Bazzill.

Nu har jeg så også kun lidt stumper af den serie tilbage, måske lige nok til et par kort.



7 kommentarer:

  1. Wow Else.. Fantastisk side.. Papiret passer bare perfekt, jeg er vild med at det hele er sat lidt på skrå, og titlen og elementerne er bare SÅ FlOTTE til! Hvad er det for en font du har brugt til titlen? Det er så gennemført!
    Knus Engel...

    SvarSlet
  2. Virkelige et smukt LO!!! Fed skitse, og herlige billeder. Sejlturen ind til Venedi er også bare utrolig smuk :)

    SvarSlet
  3. Eiijjjjj, hvor er det bare smukt. Det papir passer jo bare helt perfekt til billederne. Lækkert...!!!

    SvarSlet
  4. Det er bare flot Else, jeg kan rigtig godt lide at det sidder lidt på skrå. Jeg vil møde Venedig engag. Lige nu sidder jeg og kigger det på min iPod på Maljorca det er nu hellere ikke så ringe:0)

    SvarSlet
  5. Det er virkelig flot...
    Om lidt går turen til Italien for mit vedkommende og jeg glæder mig til at se venedig.

    SvarSlet
  6. Helt ljuvlig layout!!! Jättefina blå färger och sommarhärliga foton!!!

    SvarSlet