mandag den 24. januar 2011

Mappe til mine distress ink puder

Jeg manglede sådan et sted at have mine distress ink puder, som efterhånden fyldte ret meget (har vist en samlemani når det gælder distress ink...). Og jeg havde på et tidspunkt set et album hos Scrapfactory som jeg havde lyst til at lifte. Jeg har bare beklædt sidderne med Basic Grey papir. Og så har jeg sat poserne fast med noget glue dots. Så må vi se hvor godt det holder.

Indeni er den opdelt i farver, og der er gjort plads til flere i samme farve skalaer.

Lige nu er den lidt tyk, da jeg ikke havde de orginale puder til dem alle, men bruger nogle tykke puder. Når engang de alle er skiftet vil den ikke være så tyk. men den fine rem/lukkelse fra Zutter holder nu ret godt.


Tak fordi du kiggede med

3 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den skøn. Super god ide :)

    SvarSlet
  2. Super flot : ) og supper smart, opbevaring til distress ink puderne : )

    SvarSlet
  3. Det var da en fantastisk god idé...kan ikke udelukke at jeg snupper den ;-)

    SvarSlet