fredag den 7. oktober 2011

Layout kursus med Ingvild Bolme

Til Scraptastic var jeg også på kursus hos dygtige norske Ingvild Bolme. Et kursus som jeg havde glædet mig rigtig meget til. Som den eneste brugte hun noget tid på at fortælle om hvordan hun skaber balance på et LO. Hun er bare så dygtig og jeg lærte en masse på hendes kursus. Og så fik vi bare den vildeste pose med blomster mm. Fik desværre ikke taget billeder, men lover at tage billeder af resterne.

Her er hun igang med at vise nogle teknikker hvor hun bruger hendes egne designede tools.
Det første Lo tog rigtig lang tid. Faktisk det meste af kurset. Vi nåede heller ikke at blive færdig med det andet, og jeg arbejder stadig på det. Men her er det første:


Tak fordi du kiggede med

Else

1 kommentar:

  1. Årh hvor er det lækkert! Jeg er vild med Ingvild Bolme - hun er superdygtig. Dit LO er blevet akkurat ligeså lækkert!

    SvarSlet