fredag den 9. november 2012

Endelig færdig

Så blev jeg endelig færdig - færdig med dette LO som jeg startede på til Convention i foråret. Dengang manglede jeg kun stjernerne og journaling, så det har været tæt på at være færdig længe. Men nu fik jeg endelig taget mig sammen. Har så mange halv færdige ting liggende så jeg tog lige en runde og fik gjort nogle af tingene færdig.

Dette LO er fra, da Toke var indlagt på sygehuset med Schönlein Henochs. Puha det var en svær tid. Jeg skulle havde været på forretningsrejse med mit arbejde men Toke var syg, kunne ikke gå og havde ondt i maven og  min far lå døende - døde faktisk 2 dage efter disse billeder blev taget.  Og i dag er det 2 år siden. Savner ham stadig men er helt afklaret med at det var bedst for ham.

Men når man er presset finder man mange gange det overskud der skal til for at komme videre, og det skete jo også denne gang.


Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar