mandag den 7. januar 2013

Hurra for Magnus og Emil

Hip Hip Hurra for Magnus og Emil.

I dag bliver min skønne tvillinge nevøer 10 år gammel - første runde fødselsdag. Stort tillykke og tak for i går. Det er jo egentlig mærkelig hvor tiden kan gå hurtig uden at jeg bliver ældre ... ikke?!

Nå, men vi fejrede dem i går og de skulle naturligvis også have kort med til gaverne. Jeg havde ladet mig inspireret af et kort som Karina har lavet på Hobbybodens design team blog. Bare i 2 forskellige udgaver. De var faktisk rigtig hyggelige at lave og en god måde at bruge nogle af alle de embossing folders jeg efterhånden har fået købt.



Beklager kvaliteten af billederne, det er ikke nemt at tage gode billeder på denne årstid - og specielt ikke når kortene først er færdige kl 10 om aftenen og de skal bruges tidligt næste morgen... Rart at være i god tid for en gang skyld!?

Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar