mandag den 24. juni 2013

Ferie stemning

Selv om vi ikke har ferie endnu så er vi da ved at komme lidt i ferie stemning. Så i dag - da jeg lige pludselig fik stor lyst til at lave et LO, fandt jeg nogle gamle (3 år gamle) ferie billeder fra vores sommerferie til Frankrig 2010. Det er da også på tide de blev scrappet.

LO'et blev slet ikke som jeg havde forestillet mig. Der skete et eller andet da jeg får en mist i hånden, jeg gik helt amok. Og lige pludselig var hele baggrunden mistet til ukendelighed. Men jeg er nu meget glad for det alligervel.
Jeg har leget med mist, masker, stempler og distress stain og ink. Og det var lige nøjagtig leg jeg havde lyst til.


Det er rigtig lang tid siden jeg har lavet et LO, men hvor var det bare super at komme lidt i gang med dette igen. Jeg var slet ikke klar over hvor meget jeg havde savnet det.
Så nu må jeg hellere krydre kort produktionen med et LO ind imellem.

Og jeg er jo lang bagefter, kan i nok se....

Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar: