lørdag den 12. oktober 2013

Kort til Convention

Jeg fik også lavet et kort til kort skitse konkurrencen til Convention i Middelfart. Jeg har brugt rester af papir fra Riddersholm.


Og sørme om jeg ikke var så heldig at vinde 2. pladsen for dette kort. Det blev til denne lækre gave. Tusind tak til alle som stemte på mit kort. Jeg er super stolt og glad.


Jeg fik også lavet et enkelt kort med 2 af mine ny inkøbte ting, en die og Tim Holtz embossing et eller andet som kan bruges sammen med embossing foldere.


Lørdag aften var der banko spil med side gevinst til 3 på hver side. Jeg var så heldig at vinde sidegevinst 2 gange... hvor heldig har man lov til at være......


Tak fordi du kiggede med
Else


1 kommentar:

  1. Ih, et flot kort! Bestemt en velfortjent 2. plads. Dejlige gevinster, du fik med hjem :)

    SvarSlet