søndag den 25. maj 2014

Og de sidste konfirmationskort i 2014


Dette kort har i set før, men syntes lige det passede til Christoffer der er en computer dreng.


Og dette er til Frederik som er en fodbold dreng


Amalie er til fodbold og håndbold, så man kan lige ane et par bolde under noderne.


Dette er faktisk også et bestillingskort, jeg har tidligere lavet et fodbold konfirmationskort med grønt. Men da dette var til en pige ønskede min kollega at det skulle være rødt. Jeg fandt papiret i Panduro - det var dog helt hvidt med fodbolde. Så jeg har haft gang i nogle af alle mine røde spray farver. Jeg måtte dog først dække alle fodboldene.


Det sidste er et kort til kassen. Jeg købte korset (dies fra Marianne) til convention - efter jeg havde lavet de fleste konfirmationskort. Men jeg måtte lige prøve det. Og det skal helt sikkert mere i brug næste år.
Skoene er et stempel aftryk jeg har klippet ud.


Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar