lørdag den 19. juli 2014

Endnu et par kort

Jeg er i øjeblikket i gang med at få ryddet lidt ud i rester. Og så mangler min kort kasse også at blive fyldt op igen. Så det er jo 2 gode grunde til at lave kort selv om jeg må sige at det er lidt varmt at sidde i kvisten og arbejde. Det virker som om sommervarmen samler sig der. Så det bliver kun til nogle få timer sent om aftenen.

Disse 2 kort er lavet med papir fra Maja,  Coffee in the Arbour. Det er virkelig lækkert. Og så meget anderledes end det papir jeg normalt bruger. Men så får jeg jo lov til at være rigtig tøset og lyserødt.


Dette kort er noget mindre pyntet, men jeg er vild med det alligevel.


Tak fordi du kiggede med
Else

2 kommentarer:

  1. To meget smukke kort.
    Det er lidt dejligt at lave noget der er rigtigt
    tøset engang imellem.

    SvarSlet
  2. Super skønne kort begge to. Ja det er rigeligt varmt for tiden. :-)

    SvarSlet