tirsdag den 19. august 2014

Ramme med Silk Cley


Jeg har i længe kigget langt efter de mange flotte kort der er lagt op med støbte/gips rammer så nu har jeg selv købt nogle rammer. De 2 rammer er købt på Etsy - ChristinesMolds.
Jeg har brugt Silk Clay købt i Hobbyboden - det lufttørrer og det færdige resultat er meget let og fleksibel. Det krymper dog lidt når det er tørt.

Jeg tænker jeg en dag skal lege med Fimo, stengips og måske smeltet UTEE.

Den første ramme er en sød hjerteramme med roser. Den bliver så fin når den er lavet. jeg har endnu ikke lavet noget med den, men snart...


Den anden er en almindelig firkantet (kvadratisk) ramme som er rigtig fin.


Jeg har leget lidt med at smøre lidt Inka gold på rammerne, det bliver rigtig fint.


Og så skulle der naturligvis laves et kort med rammen. Her har den fået lidt distress ink på kanten. det bliver også rigtig fint.

De små roser er også lavet af silk clay med en silikone form også købt på Etsy fra MoldMuse - deres silikone forme er bare de bedste, og så fantastisk detaljeret. Jeg er vild med disse roser.

papiret er fra reste kassen så jeg kan ikke huske hvor det kommer fra.


Og lige et nærbillede af rammen.



Tak fordi du kiggede med

Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar