torsdag den 22. marts 2018

Nogle flere kort -er voldsomt bagud....

Jeg er voldsomt bagud med at vise mine kort her på bloggen. Så jeg forsøger lige at indhente lidt. Så de næste blog indlæg bliver nok lidt lange.

Først et par kort med farvelagt flodhest - synes han er så sød.



Derefter nogle kort med de fantastiske Woodware stempler. 
Det første med en camping vogn. Når man selv er campist bliver man altid glad for noget med camping.  Baggrunden er med distress oxide.


Og dette kort med deres Converse sko stempel er altid et hit til unge mennesker.


Tilsidst kommer 3 konfirmationskort.  Det første med Woodward stempel. Teksten er en dixi die og baggrunden er igen lavet med distress oxide.


På dette kort har jeg brugt skjorte dien fra By Lene - fantastisk serie dies og stempler hun har lavet.


Og her har jeg  brugt vest dien fra Nellie Snellen - også designet af Lene.


Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar