lørdag den 8. februar 2014

Tillykke Peter - din gammel mand ......

Vores ven Peter fyldte i torsdags 50 år. Tillykke til ham. Vi har selvfølgelig mobbet ham en del med hans høje alder ... Noget der sikkert falder tilbage på os selv om ikke så mange år....

 Men i aften skal han fejres med en lille fest hjemme hos dem selv. Og det glæder vi os meget til.

han skal naturligvis også have et kort og en gave. Jeg har liftet et kort jeg har set på pinterest og har virkelig bevæget mig ud af min comfort zone.. Men det var rigtig sjovt at lege med.


Og sørme om jeg ikke fik en bestilling på et kort til den gamle mand. Så jeg måtte finde mine "gamle" stempler, for manden ligner Peter så meget. Og oplægget var at det godt måtte være lidt sjovt.

tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar