onsdag den 30. maj 2007

Lidt update

Vi har haft meget travlt de sidste uger, Kr. Himmelfartsferien var vi på Aabo Camping, dejlig tur med flot vejr. Glæder mig allerede til at få lavet LO om den tur, men det kan ikke blive før efter vores 2x40 års fødselsdagsfest den 23. juni. Jeg tvivler på jeg får scrappet ret meget inden da. Måske lige til BOM udfordringen og så den 7. i Odder.

I pinsen var vi så til fødselsdag i sønderjylland hos min søster. Jeg lavede et LO af min niece som værtindegave. Da jeg så billedet viste jeg bare at det måtte scrappes på et eller andet tidspunkt. Jeg tror også det skal med i det planlagte mormors pralealbum. Desværre er farven på mit foto af LO'et ikke helt godt, det er IRL lyserødt matte om billede og bogstaver.




Jeg har også lavet 2. udfording til min BOM - yndlingslegemesdelen hos mig selv. Det var lidt en svær udfordring men se hvad jeg kom frem til:


det er mit første LO med hjemmelavet doodling, så de er lige efter LAM's vejledning til kursus til Convention i Ryslinge i marst 07. LO er liftet fra SWE scrapbook og papiret er Basic Grey Lollipop shoppe serien. Det var meningen at der på LO'et skulle have været et billede af mig, med toppen af hovedet løftet så hjernen var synlig. Der skulle så have "flydt" alle mulige tal, ord, bogstaver, citater, formler osv ud af hjernen. Men efter 3 forsøg opgave jeg. Tænkebilledet blev nu også godt.

3 kommentarer:

  1. De er da bare så flotte dine to LO's - du er da super dygtig til doodling Else. Godt gået - glæder mig til at se dig den 7. juni

    SvarSlet
  2. Super flotte layouts begge to! det ser super godt ud med knappeprne og doodlingen på det nederste!

    SvarSlet
  3. Det er et super flot BOM LO, jeg har bookmarket det, for det skal helt sikkert liftes :)

    SvarSlet