torsdag den 7. juni 2007

BOM 3

Så blev min side 3 til BOM færdig. Fortæl om krisen i dit liv. Min er helt klar de mange år vi brugte på at få børn. Selv om min fars kræftsygdom lige nu også optager en del tid. Men den ender forhåbentlig også godt selv om kemoen er virkelig hård ved ham! Det er mærkeligt at man som 40-årig føler sig som en lille pige når ens far bliver syg. Jeg er da ikke klar til et liv uden min far!





Jeg ville gerne lave et LO hvor teksten var i centrum, så det blev til et scrap lift af Cecillie Maling: Kaptajn ombord på kutteren - dog ikke 100 %

Lige nu er jeg ved at varme om til scrap på Odder blibliotek i aften. Håber at komme i gang med barnedåbsbillederne fra Toke. Det er vel også på tide når han nu er 1 år og 8 måneder!!!

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot BOM 3, Else. Håber dog osse at din far kommer sig ovenpå kemo terapien.

    Go Weekend
    Hej fra
    Lone

    SvarSlet
  2. Det LO er så stærkt!! Det gør virkelig indtryk på mig... Flot lavet!

    SvarSlet