tirsdag den 9. oktober 2007

Convention og Nice matter award

Så har der været convention på Fyn, det var som altid rigtig hyggeligt, selv om jeg aldrig får lavet så meget til sådan noget. Jeg tror jeg arbejder bedst derhjemme eller i Odder hvor der ikke er så mange butikker og mennesker at kigge på og tale med.

Jeg var på 2 kurser, et med hjemmelavet pynt hos Anne, hvilket var utroligt lærerigt, selv om tiden gik hurtigt. Det andet var kortdesign med Gurli fra Orion Design, men hun var desværre syg, så Charlotte, SuzziQ afløste og viste farvelægning af stempler.

Jeg fik dog lavet et LO med min søns klassebillede fra 2006 (det havde jeg også med til forårets convention, så det var vel på tide at få gjort noget ved det:


Materialer:
papir:My Mind's Eye: Signature suite: Family Roots og Beauty of Life
Bazzill
chipboard
rub-on tal
brads
Thickers

Og sørme om jeg ikke fik mig en glædelig overraskelse i dag, Jeg er blevet tildelt Nice Matters Award af Henriette aka Mizz_Kitty21. Tusind tak for den. Jeg vil straks sende den videre til:

Gurli/Orion Design: Fordi du laver nogle flotte stempler og har en inspirerende blog. Og som tak for det fine lille stempel som du sendte med din mand til convention. God service

Heidi Jensen, fordi du arrangerer nogle fantastiske conventions hver gang. Glæder mig allerede til den næste.

*Charlotte* fordi du altid er flink til at lægge en kommentar på min blog og fordi du laver nogle flotte LO i A4

Lone Nielsen, fordi du også altid er flink til at lægge kommentarer på min blog og jeg er vild med din scrap stil.

Lindse: Fordi du er så dygtig og inspirerende.

Der er mange flere som er flinke til at kommentere herinde og det er jeg glad for og jeg ville gerne give alle sammen en Nice matters award, men et sted skal jeg jo stoppe.



3 kommentarer:

  1. Hejsa Else..
    Jeg har tagget dig,.
    Håber du vil være med..
    Min blog
    http://christinasscrap.blogspot.com/

    Knus Christina

    SvarSlet
  2. Hej.
    Kom lige forbi din blog, altid spændende at se hvad andre kan, især når man som jeg er nybegynder.
    Var desværre ikke til convention, var i Ringsted og det var bare en dejlig dag. Tillykke med din Award:-)
    Flotte ting du laver.

    SvarSlet
  3. Ja, man skal altså bare scrolle - men så langt var jeg ikke nået - der var billedet jo - flot LO af klassen og sønnen

    SvarSlet