tirsdag den 1. juli 2008

cards and price

I have recieved this great price from Sabina from Li-om-hjørnet. It was my price for winning one of the challenges at the cypercrop over at Scrapsisters.

Jeg har modtaget denne flotte gave fra Sabina fra Li-om-hjørnet. Det var præmien for at vinde en udfordring i cypercrop hos Scrapsisters.



I have not been so active this week. My youngest son have had some problems sleeping at nights. So I am pretty exhausted right now. But I managed to make a few cards.

Jeg har ikke været så aktiv i denne uge. Min yngste søn har ikke sovet ret godt om natten, så jeg er temmelig udmattet lige nu. Burde egentlig gå i seng nu. Jeg har dog lavet lidt kort.






det var alt for nu. Jeg ved godt jeg er blevet tagget og har fået en award men jeg har ikke lige energi til at gøre noget ved det í aften. Så det kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar