lørdag den 18. oktober 2008

Minialbum from Randers Regnskov

Just wanted to show you this little minialbum I made. Me and my sons went to visit Randers Regnskov last summer: I have tried to make Lo out of the pictures but couldn't descide which pictures I wanted to use, so I used them all in a minialbum. The album is an Accordion Book Kit from K&Co (Studio K) I won some time ago.

Ville bare lige vise jer dette minialbum jeg lige har gjort færdig. Sidste sommer tog jeg og mine sønner en tur i Randers Regnskov. Jeg ville egentlig havde lavet LO ud af billederne men da jeg ville bruge alle billederne kunne det ikke lade sig gøre. Så derfor valgte jeg at lave et minialbum.
Jeg har brugt et Accordion Book Kit fra K&Co (Studio K) som jeg vandt for noget tid siden.







Thats all for now.
Else

8 kommentarer:

  1. Flot album. Det ser godt ud med tekstene og forsiden er superflot.

    SvarSlet
  2. Det er super flot Else - en snegl på vejen..... go tekst til Randers "regn"skov :0) Vi ses i morgen.

    SvarSlet
  3. Det er et super flot album du har lavet. Det ser godt ud med den tekst du har brugt på sideren. Forsiden er rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Oj for et lækkert og "vildt" album :O) Jeg er også vild med den måde du har lavet txten.

    SvarSlet
  5. Hvor er det sødt det album. det må da også have været sjovt at prøve i stedet for layout :-)

    SvarSlet
  6. Ihhh hvor blev det godt, det minialbum! Måden du har lavet tekst på er så cool! Flotte "vilde" billeder. :-)

    SvarSlet
  7. Sikke et lækkert album. Billederne er jo supergode - kan godt forstå at du ville bruge dem alle ... især det med sneglen :D

    SvarSlet
  8. Super flot album - kender godt det med at man ikke kan begrænse sig, hvad angår billeder :o)

    er specielt vild med siden med leguanen eller hvad sådan en hedder. det er et super flot billede - og totalt sød side :o)

    SvarSlet