søndag den 3. maj 2009

LO from course on convention

I was at a course called "Detail love" with wounderfull Christiane Müller at convention in March. I just finished the LO the other evening and here it is. It is a complete lift from Christianes LO but I love it. I think I learned a lot about details on LO.

På Convention i marts var jeg på et kursus: "Detail love" med fantastiske Christiane Müller. Jeg ved det, det er over 1 måned siden convention, men jeg har først fået mit lo lavet færdig nu. Det er et 100% lift af Christianes Lo og jeg er vild med det. Jeg har virkelig lært rigtig meget på det kursus.



I love it, thanks to Christiane

Thanks for visiting me
Else

2 kommentarer:

  1. Det LO er virkelig flot. Lækker opsætning.

    SvarSlet
  2. Det er også virkelig flot. Jeg har selv afprøvet den teknik og den er virkelig lækker. Tager lidt tid, men jeg kan godt lide at sidde og nusse ned det.

    SvarSlet