mandag den 7. september 2009

Sensommercrop

I lørdags var jeg til Sensommercrop i Bording - arrangeret af Scrapsisters. Vi var 60 scrappere, 3 butikker (UnikScrap, ScrapbookFun og Kreative Fornemmelser. Heidi, Henriette og Peter havde sørget for gode lokaler, super udfordringer og kurser og lækker lækker mad. Det var en fantastisk dag som bare gik alt for hurtigt.

Jeg fik lavet dette LO, papiret har jeg haft liggende længe og det skulle lige bruges til disse billeder af min meget viljefaste 3årige søn, Toke. Er han ikke kær når han er sur...?



Dernæst fik jeg lavet dette kort. Jeg har brugt mine nye nestabilities til selve kortet. billedet har jeg fundet på Shabby Chic Papirskatter. Jeg er lidt bidt af vintage stilen på kort lige for tiden. Og crackle paint er næsten et must til dette. Det fik jeg så shoppet lidt flere farver af i lørdags.



Dette kort havde jeg lavet hjemmefra til kort skitse konkurrencen.


Til slut det LO jeg havde lavet hjemmefra til LO skitse konkurrencen. Jeg skulle lige rette lidt på overskriften i lørdags og fik tværet brun Staz-on ud under overskriften, så jeg måtte lidt hurtigt sætte en blomst ekstra på LO'et.



Fuglen har fået en gang glossy accent



Dette var alt for denne gang.

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst. Det var vildt hyggeligt. jeg håber ikke at du har ødelagt mere hjemme hos jer..fnis ;)
    Superflotte ting du har lavet. Kortet til skitsekonkurrencen var jeg også helt vild med.

    SvarSlet
  2. Uha kan se at du har lavet de dersen lækre blomster igen. Jeg må altså se at få lavet sådan nogle :-)

    SvarSlet