mandag den 5. december 2011

Tim Holtz: 12 tags of Christmas - tag 1

Så er jeg også hoppet med på Tim Holtz vognen - 12 tags of Christmas. Eftersom han lige har postet nr 5 i rækken er jeg noget bagefter. Men det håber jeg at indhente undervejs.

So I also joined Tim Holtz: 12 tags of Christmas. He just posted tag no 5 so I am a bit behind. But I hope to catch up during December.


Tag no.1:

Det var sjovt at lave dette tag, jeg fik brugt nogle teknikker som jeg aldrig har brugt før. Det var dog også udfordrende da jeg ikke havde ret meget at de produkter Tim Holtz brugte til hans. Men jeg synes nu den kom til at ligne meget godt. Jeg er i alt fald godt tilfreds og så har jeg lært noget.

It was a lot of fun to make this tag. I got to use some techniques I never used before. It was also a challenge since I didn't have a lot of the products used by Tim Holtz. But I think the result is ok and I am very happy about the outcome. And I learned something.

Tak fordi du kiggede med
Thanks for watching
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar