tirsdag den 6. december 2011

Tim Holtz: 12 tags of Christmas - tag 3

Så fik jeg lavet det 3. tag. Hold da op hvor det drillede. Dette er 4 forsøg og er vist kun lykkedes fordi jeg simpelthen valgte at stemple tekst på. Jeg har kun et sæt Hero arte stempel + embossing folder som passer sammen, men jeg har forsøgt med flere forskellige materialer for at lave den hjemmelavede stempel pad - uden held.

I finally finished the 3rd tag. This was a hard one. This is my 4th and it only came together because I choose to stamp the text. I only had one matching Hero Arte stamp / embossing folder but after several tests I gave up on the homemade ink pad. I just do not have the correct material for that.

Tag no 3:


Nu skal jeg videre med tag nr 4, den er næsten færdig, mangler kun at krakeleringen tørrer og så skal den samles færdig. Når det dog ikke i aften men har jo nogle tags at indhente.

Now back to play with tag 4, It is almost ready but the crackle paint is not yet dry. Will post it tomorrow.

Tak fordi du kiggede med
Thanks for visiting

Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar