tirsdag den 3. juli 2012

Flere cancer kort

Fik også lavet lidt herre kort til Cancer kort.
De første 2 med mine Kenny K digitale stempler. Malet med distress ink og distress markers - god kombination. De digitale stempel motiver er printet på akvarel papir, tørret godt med varmepistolen og så farvelagt med ikke alt for meget vand.


Forelskede mig også i dette fede baggrundsstempel fra Hero Art. Det kan jeg se mange muligheder i.
Og skulle også lige prøve at lave "metal" biler med Marianne Design bilerne.  Fed teknik. Jeg har klistret metal tape købt i Harald Nyborg på et stykke karton, standset bilen ud og malet sort akryl maling på. Efter ca 2 minutter har jeg tørret malingen af igen. En teknik man kan bruge til mange andre ting end bilerne. 

Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar