lørdag den 1. september 2012

model paste, mist og masker - mini album

Jeg har rigtig været i gang  med at lege med model paste, mist og masker.
Jeg har lavet dette minialbum fra en Øko dag - I ved, den dag køerne bliver lukket på græs for første gang på året. Så kan man rigtig se køerne danse.

Jeg har nok vovet mig ud hvor jeg ikke har været før. jeg var ude på marken og hente lidt halm som jeg har sat på med model paste. Det har jeg så forsøgt at farve med glimmer mist. Det var dog ikke helt nok, så det har også fået lidt distress ink. IRL har det mere farve end billedet viser.
Det er vist lidt skørt med halmen, nu håber jeg bare ikke det mugner - sætter min lid til at det er tørret godt.





Inde i mini albummet har jeg brugt en maske og distress ink til blomsterne.


På bagsiden har jeg brugt model paste og en maske for at lave den store blomst. Derefter har det gået glimmer mist.

Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar