søndag den 26. maj 2013

Et par kort

Det er ikke fordi jeg har nået så meget kreativt de sidste uger. Vi har været en del på camping - har haft campingvognen stående på Aabo Camping i 4 uger så vi har holdt bededag, Kr. himmelfarts- og pinse ferien der. Elsker den plads + Tversted. Man kan slappe helt af og nyde den skønne natur og vesterhavet fuldt ud. Selv ungerne elsker pladsen. Og det til trods for at der hverken er indendørs vandland eller legeland.

Jeg har dog fået lavet et par kort.
Det første kort har jeg brugt nogle af alle mine rester af lege-prøver. Her har jeg eksperiementeret med baggrundsstempel, embossing og distress ink. Er vild med det stempel, selv om det er lidt efterårsagtigt.
Papir er fra restekassen, tror det er Prima og Maja design.


På dette kort har jeg leget med nye Bo Bonny stempler, mist og distress Markers. De stempler er så lækre.


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar: