lørdag den 4. maj 2013

Kreativ bededagsferie

I Bededagene var vi på en dejlig camping tur til Aabo Camping i Tversted. Super dejlig plads, dejligt vejr og masser af afslapning. Lige hvad vi havde brug for.

Og denne gang havde jeg fået pakket lidt materialer til at lave blomsterkort. Jeg gemmer mange små stumper som nu er lavet om til disse kort. Små fine kort lige til at sætte på en blomst, en flaske vin, chokolade osv. Jeg bruger faktisk selv en del af disse.

Og så har jeg igen fået brug for de lækre tekst stempler jeg vandt hos Hobbyboden. Jeg er bare SÅ GLAD for dem. Skal vist have købt lidt flere.....


Jeg har også fået brugt nogle af alle de rester der kommer når jeg standser et eller andet ud. De bliver gemt i en æske som er god at have med.


Jeg beklager billede kvaliteten på de sidste 3, de har fået en gul skygge rundt i kanten. 


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. En god ide Else, de er rigtig fine, og man står tit selv og mangler et lille kort:-) kan du have en god weekend:-)

    SvarSlet