tirsdag den 17. september 2013

Jeg elsker giner .....


Jeg elsker giner - jeg har faktisk 3 forskellige gine dies i 3 forskellige størrelser, så der er noget at vælge i mellem. Og kortene med giner på er også altid meget populære.

Her har jeg lavet baggrunden af strimler af rester  - alle med et lilla skær. Jeg er helt vild med den effekt det giver. Jeg sad en aften og kunne ikke rigtig finde ud af at komme i gang med noget kreativt, så i stedet gav jeg mig til at lave kortbaggrunde med alle mine rester. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger rester på denne måde. (jeg har også så mange mange rester endnu... ) 


Tak fordi du kiggede med
Else

2 kommentarer:

  1. Et rigtig lækkert kort du har fået lavet, blomsten er bare så flot :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det kort bare flot.
    Tak for ideen med kortbaggrunde, for min restekasse har top på for øjeblikket. Det ser så flot ud med den stribede baggrund - og ginen er jo bare smuk - også her.

    SvarSlet