søndag den 15. september 2013

Jubii - et LO


WOW WOW  - jeg har lavet et LO. Hold da op hvor er det lang tid siden - og hvor har jeg været lang tid om at lave dette færdig. Men nu er det færdigt. Og for en gang skyld har jeg ikke puttet blomster på. Har kæmpet lidt med en følelse af at det var for tomt eller fladt. Men efter at have brugt Gitte fra Hobbybodens fremgangsmåde - når hun synes det er færdig, så kommer hun 3 ekstra ting på -så syntes jeg det var klar.

Jeg har brugt et Prima ark som baggrund og rester af forskellige papirer til resten. 
Billederne er fra vores sommerferie i 2011 - så jeg er langt bagefter med ferie billederne..... 


Jeg må hellere til at i gang med nogle flere LO for det var jo egentlig det som det hele startede med. Det virker bare som om kortene har taget mere og mere af min sparsome krea-tid.

Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar