søndag den 23. juli 2017

konfirmationskort til Caroline

Ja, jeg ved det. Jeg er langt bagud med at blogge. Og selv om  jeg har en ambition om at holde bloggen opdateret så går det ikke så godt. Men her kommer i alt fald et konfirmationskort til min niece, Caroline.

Jeg har lavet er folde kort - faktisk slet ikke svært at lave. Foldet er kortet 15x15 cm. Jeg har så foldet forsiden halvt . Jeg har derefter lavet en strimmel der er foldet på samme måde med samme mål. Den er så vendt så den folder modsat.
Selve kortet skal pynte med papir inden strimlen sættes på. Men ellers lige som at pynte alle andre kort. Stempel teksten er fra Three scoops og stjernerne er fra Gummiapan.

Sådan ser det ud foldet.

Og et blik ned i kortet.


Tak fordi du kiggede med.
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar