torsdag den 27. juli 2017

Tim Holtz - Distress Oxide

Det er lang tid siden jeg har været så begejstret for et nyt produkt i scrap verdenen som er for Tim Holtz nye Distress Oxide. Distress Oxide Ink er en blanding mellem dye ink og pigment ink, og giver et lidt anderledes resultat end den klassiske Distress Ink. Gå en tur på YouTube hvis i vil se mere.

Jeg har efterhånden de første 12 farver - men han er lige komme med 12 nye farver. Dvs nye er de jo ikke for det er samme farvers distress inks.

Jeg har lavet en del kort med disse. Du kan se nogle flere i dette lange blog indlæg på Hobbyboden's design blog.
Her er lidt flere kort. Det første er med Gummiapan stjerne die - den er bare fantastisk. Tillykke dien er også fra Gummiapan og var del af velkomstpakken til forårets convention I Middelfart.


Det næste kort er med Seth Apter dien som jeg er helt vild med.  Teksten er et stempel fra Three Scoops.  Jeg har lavet et blog indlæg på Hobbyboden's design blog med denne die - du kan se det HER


Disse er lavet til mine tvillinger nevøer som  er vilde med håndbold. Dien er fra Dixi craft. Tillykke er dien fra Gummiapan.


Det sidste kort er stemplet med et fantastisk stempel fra Fiskars. Telefon er fra First edition technology die sætter. 


Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar