torsdag den 2. august 2007

Minialbum til min fars 70 års fødselsdag + BOM

SÅ er det vist på tide at få skrevet lidt igen. jeg har rimelig travlt, er lige startet på arbejde i mandags efter ferien. Samtidig er jeg i gang med et gave minialbum til min far på hans 70 års fødselsdag på onsdag. Forrest vil der ligge et "gavekort" til vores gave - en weekendtur for hele familien. I lommerne hos mig og mine 4 søstre vil der ligge et personlig fødselsdagskort. og hos børnene vil der ligge tegninger eller hilsner alt efter alder.

Her er sidderne, kortene mangler jeg at få lavet.

Det er 6 x 6 og jeg har brugt Basic Grey: "Stella Ruby" serien samt PP modtaget i div swaps fra Benita, Tobleruna og shadow. Desuden er der brugt, bånd, knapper, blomster, stickers, chipboard bogstaver og magic mesh.

BOM

Jeg blev også færdig med sidste udfordring til BOM - min yndlingsmusik. Det blev til dette med Celine Dion. Der er brugt bazzill, blomster og stempler til dette LO.




Jeg knokler i øjeblikket på at få næste BOM udfordring færdig, men det driller lidt. Håber jeg kan få hjælp i Odder i aften. Desuden skal jeg inden lørdag have lavet et LO til værtindegave til min søster, Mormorspralealbum til på onsdag og så håber jeg at kunne nå Multiscraps udfordring også. PUHA ! Jeg ved ikke lige om jeg når den sidste, men de tre andre skal jeg. Min aften i Odder må bruges fornuftigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar