torsdag den 10. januar 2008

Oprydning i båndkassen

Så blev jeg simpelt hen nødt til at rydde op i min bånd kasse. Jeg havde et syndigt rod, og da jeg trives bedst med orden måtte jeg gøre noget. Så sådan kom det til at se ud. Nu er det nemmere at finde de bånd der passer.



Jeg har ikke andet jeg kan vise lige nu. Jeg har de sidste 3 aftener arbejdet med Multiscraps udfordring. Jeg blev færdig i går aftes men har endnu ikke kunnet taget et ordentlig billede. Det er godt not svært at tage billeder af bling bling med det lys vi har lige nu. Håber at det solskin de talte om i eftermiddags også finder vej til Sjelle.

I aften er der scrap i Odder, og det glæder jeg mig meget til. Mere om det senere.

1 kommentar:

  1. Wauuu hvor har du mange bånd og det blev en fin orden, har også problemer med alt det bling blang dims som ikke kan ses ordentligt på lo, synes ikke solskin hjælper så kommer der genskær

    SvarSlet