tirsdag den 6. maj 2008

Endelig færdig + lidt kort

Så blev jeg endelig færdig med det LO jeg startede på til convention i Ryslinge i foråret. Det tog sin tid, ikke fordi jeg havde problemer, mere fordi min energi til scrap har været helt væk i en periode. Det tager på kræfterne at spekulere over ens arbejde. MEN nu er jeg kommet i gang igen.

Billederne er nogle gamle billeder fra 2000. Jeg er jo i gang med et forsøg på at komme up-to-date med Thors album. jeg er nået til 2-3 år (og han er 10) så der er noget vej endnu.



Materialer: DCWV - The Far East Stack + noget jeg ikke kan huske hvad hedder, men det er købt hos Paperfarms (det stribede papir), bazzill, knapper, bånd, brad, chipboard bogstaver fra Netto.

Kort

Jeg får lavet en del bestillingskort, desværre er jeg ikke altid så god til at huske at tage billeder af dem, men her er hvad jeg har fået taget billede af.

Bryllupkortet er lavet ud fra en skitse på Rikkes nye skitseblog: http://kortskitser.blogspot.com/ Skønt med sådan en blog til kort, jeg er jo meget stor fan af skitser, og de er rigtig gode på Rikkes blog.

Stemplet har jeg lånt af Skrappemomsemor - tak for lån!


Så har jeg lavet 2 kort til samme sølvbryllup: De skulle være romantiske og der skulle være sølv på. Så det har jeg forsøgt at lave.



I dag har jeg så færdiggjort Scrapbook Queen opgave 8 og så er jeg ved at være klar til camping med 2 hold venner i pinsen. Vi tager til Grenå. Først ( i morgen) skal Toke dog have dræn i ørene. Jeg håber han så vil kunne sove hele natten, for helt ærligt, så er jeg jo ved at være for gammel til alt det natteroderi. (det synes jeg i hvert fald hver nat hvor jeg må op flere gange). Jeg bryder mig dog ikke om tanken om at han skal i fuld narkose, han har prøvet det før så det skal nok gå. Men lige nu ville jeg ønske vi var over det.


5 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert LO, lækker opsætning og farvesammensætning, og sikke nogle skønne kort du også har lavet.

    SvarSlet
  2. Charlotte Ravn8. maj 2008 kl. 10.35

    Lækkert Lo og dejligt at scrappe lysten er vendt tilbage! Det er også nogle super skønne kort du har lavet!
    Håber det går godt med Tokes dræn og at du snart kan få din nattesøvn tilbage, det tærer sådan på kræfterne ikke at få sovet! god pinse!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde kort!
    Og LOet er super flot. Lækker opsætning og flotte farver. .. og ja, jeg genkeder det der med at være "bagud". Min ældste er også 10 år - og jeg scrapper stadigvæk billeder fra da han var ganske lille (men nu er jeg heller ikke en kronologisk scrapper, så jeg springer lidt frem og tilbage).

    Tusind tak for awarden!! Og sikke nogle flotte ord du har givet mig med på vejen! :-)

    Rigtig god pinse-campingtur! Det lyder dejligt.

    SvarSlet
  4. Sikke er flot layout du har fået lavet. jeg er vild med farverne og ligesom de buer du har på. Det giver en vild god effekt.
    Supersøde kort du har lavet. de er så flotte!

    SvarSlet
  5. hej else
    hvor er dit lo blevet flot men det ahr jo også taget langtid:-) dine kort er også super flotte:)

    SvarSlet