tirsdag den 16. september 2008

Banner mm

Here is the Banner I made for Multiscraps 14th challenge. The challenge was to make a banner with a letter in each tab and with 5 or more letters. Would have liked to make one with the names of my children, but Thor or Toke only had 4 letters. So I thought since I needed something nice in my scrap corner I made this:

Her er banneret fra Multiscraps 14. udfordring - at lave et banner med et bogstav pr felt og på mindst 5 bogstaver. Så det udelukkede jo Thor eller Toke. Men jeg har længe tænkt på at lave noget som kunne udsmykke mit scrapsted så det blev dette.



My Scrap room:

Here is where I normally scrap, it is up attic but quit nice. I do need to think more about how to store my scrap materials, but at the moment where my 3 year old (almost) son likes to play with all my stuff, it needs to be put away.

her er så stedet hvor jeg normalt scrapper. Det er oppe i kvisten og det er dejligt stille. Jeg vil dog gerne have indrettet det noget bedre, men lige nu hvor min søn på knap 3 år er en lille pilfinger, skal alt gemmes væk. Så det må vente.





Det var alt for nu, vi ses
Else

7 kommentarer:

  1. Var helt vild med det banner, da jeg så det i konkurrencen. Virkelig flot.

    SvarSlet
  2. flot banner, kan godt li' at det er det samme pynt der går igen, gir' et roligt indtryk

    SvarSlet
  3. hvor er det sødt det banner, det kommer da til at pynte i dit scraphjørne nu :-)

    SvarSlet
  4. Respekt !!! Else det er bare flot, for det første er det Else farver og for andet er det bare så ens i pynten at det virkelig fanger ens blik.

    SvarSlet
  5. Hej Else - kigger bare forbi din blog for at sige Hej og sige jeg glæder mig til at hilse på dig igen til convention i Ryslinge.

    SvarSlet
  6. Flot banner ! Ih det må være skønt at ha' et helt rum kun til scrap. Go weekend :O)

    SvarSlet
  7. nå det var dig,der havde lavet den flotte kreative banner. Hyggeligt scraphjørne du har

    SvarSlet