søndag den 7. september 2008

A Spoon full of sugar - challenge 15

Here is my cake gift box made for a A Spoon full of Sugar challenge 15. Anything but a card. When I first saw this cake gift box I just knew I had to make one for my friends birthday. She loves cake and dessert. So as we where celebrating her birthday yesterday I made the gift box for her and filled it with chocolate.

Her er en lagkage gift box, som jeg har lavet til A spoon full of sugars 15. udfordring - alt andet end et kort. Første gang jeg så lagkage boxen vidste jeg, at sådan en skulle jeg lave til min venindes fødseslsdag. Hun elsker kager og dessert. Så da vi skulle fejre hendes fødselsdag i går aftes, lavede jeg denne og fyldte den med chokolade.




Material: Bazzill, carton, ribbon,Prima Press N petals flower, charm, brad. Stamps: Rakle festfin and a Magnolia cake.

7 kommentarer:

  1. Sødt lagkage stykke, det må have bragt lykke hos kageelskeren.

    SvarSlet
  2. Gorgeous gift idea Thanks for playing along this week, Hugs Debbie x

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare lækker! hvad sagde hun til at modtage den??

    SvarSlet
  4. ih hvor er den sød den æske, lige til at spise :-)

    SvarSlet
  5. Åh hvor er den bare flot og sød ... jeg må prøve den en dag ;o)

    SvarSlet
  6. Lækker, lækker kageæske! Bli´r helt lækkersulten :-) Det ser rigtig godt ud med de små tags på også!

    SvarSlet
  7. Den smager sgu godt Else, den ser sådan ud. Og den er super flot - den må du vise mig en dag.

    SvarSlet