onsdag den 24. september 2008

LO

Just wanted to show you the most resent LO i made.

Ville bare lige vise jer de sidste LO jeg har lavet.

The first one I made for a sketch challenge at 123 Scrap Its my youngest son messing around with some books. We got very busy when he started to move around. Every day - several times a day he emptied our book shelf. I just wanted to take a picture of that when suddenly he tore in a book.

Det første er lavet til skitse udfordringen på 123 Scrap. Min yngeste søn roder med vores bøger. Vi fik så travlt da han begyndte at kravle rundt. Hver dag - flere gange hver dag - tømte han bogreolen. Jeg ville egentlig bare tage nogle billeder af hans rod, da han pludselig rev et bogomslag i stykker.


Material: Dream Street Paper (love it): Tea for Two: Breakfast Tea stripe, Green tea and Passion Fruit. Bazix, vinyl thickers, chipboard, charm, scrappers floss prima - Press N Petals flowers, 7 Gypsies Large brads and clips, MM paint, AMM Rub-on

The next one I made for a birthday challenge at The Scrap Cat. Use at leaset 3 photos, Photos had to be at least 3 years old and handwriting jounaling. Sketch is from Page Maps.

Det næste er lavet til en fødselsdagsudfordring på The Scrap Cat. Vi skulle bruge mindst 3 billeder, billederne skulle være mindst 3 år gamle og vi skulle skrive tekst i hånden. Skitsen er fra Page Maps


Material:Crater Paper/Crush Collection, ribbon, 7Gypsies clips, prima Press N Petals flowers, brads, thickers

The last one is made for a sketch challenge at Unikhobby. Anne Bente made the sketch and it was not a sketch I would normally use, but maby I should because it was really nice to work with and I like result a lot. The picture is my youngest sister Jette.

Den sidste er lavet til en skitse stafet udfordring hos Unikhobby. Anne Bente har lavet skitsen. Jeg ville nok aldrig have fundet sådan en skitse selv, men måske skulle jeg prøve i fremtiden, for den var virkelig sjov og god at arbejde med og jeg er meget glad for resultatet. Det er min yngste lillesøster jette på billedet.


Material. Dream Street Paper - Art Nouveau, Grunge Board, shickers, ribbon, brads, flowers are punched with retro flower punch

That's all for now
Else

4 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig lækre layouts du har lavet. jeg kan godt lide at de er så forskellige. Du laver nu nogle flotte ting :o)

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle virkelig fine LO´s som du har fået lavet. Er helt vild med det af din søster, så selvom skitse-stilen er ny for dig, så klarer du det fremragende.
    Godt at se lidt fra dig igen.
    knus Jane

    SvarSlet
  3. Flotte og meget forskellige LOs du har kreeret.Jeg er især vild med Loet af din søster...flot med farverne og opsætningen. God weekend.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte Else alle sammen på hver sin måde. Glæder mig til at se dig på lørdag i Ryslinge !

    SvarSlet