onsdag den 29. april 2009

Cards and LO

I know it - I am not so good at updating my blog. Not that I don't make any cards or Lo, but somehow I have always moved on to the next project before I have updated my blog. But here are 2 LO - both made for the 123 Scrap challenge where I went to the semi finals.

Jeg ved det - jeg er ikke ret god til at få opdateret min blog. Ikke at jeg ikke laver kort eller LO, men på en eller anden måde er jeg allerede i gang med det næste projekt inden jeg når at opdatere min blog. Så her er 2 Lo lavet til 123 Scrap udfordringen hvor jeg kom helt til semifinalen.

Challenge: not to use any kind of pattern paper/ ikke at bruge mønster papir:


Challenge: Not to use cardstock or pattern paper as background of our LO, I used a Laminator pocket (hope that is the rigth english word)/ ikke at bruge karton eller mønster papir som baggrund. jeg bruget en lamineringslomme:



Some cards I dont think I have shown yet. They are both made for challenges at Scrapbooking convention in Middelfart 1 month ago:

Et par kort som jeg ikke tror jeg har vist. De er begge lavet til udfordringer til Scrapbooking Convention i Middelfart for 1 måned siden.






Thanks for visiting
Else

4 kommentarer:

  1. Flotte layouts og kort. Tillykke med at du kom til finalen!

    SvarSlet
  2. Fine ting du har lavet og flot at du kom helt til semifinalen!! :-)

    SvarSlet
  3. Så flotte ting du har lavet. Jeg er helt vild med din sommerfugl på det sidste kort, hvor er den fra?

    SvarSlet
  4. Sommerfuglen er lavet med et Quickutz Revolition dies som jeg lånte af Else til convention. Og jeg er helt forelsket i det, så jeg er selv på udkik efter det.

    SvarSlet