tirsdag den 27. oktober 2009

Kortmester uge 5

Har ikke lige haft tid til at lægge kortene fra kortmester uge 5 ud, før nu. Var desværre impliceret i et harmonika sammenstød på motorvejen syd for Århus torsdag morgen, så min ryg har ikke rigtigt kunne holde til at sidde for meget ved computeren/scrapbordet. Det går dog bedre så mon ikke jeg snart kommer i omdrejninger igen. Det er så ikke sikkert vi kan sige det samme om vores bil, den er helt slået skæv bagi. Så nu må vi se hvad forsikringsselskabet siger.

Her er så kortet til opgave 1, skitsekonkurrence. jeg skulle alligevel bruge et kort til min fasters guldbryllup, og skitsen passede så godt til dette.



Opgave 2: Kort med embossing (tør eller våd). jeg har embosset en swirl i venstre hjørne og 12 1/2 er også embosset. baggrundspapiret har jeg lavet med alcohol ink og stempler rundt i kanten. Den store hjemmelavede blomst er farvet med glimmer mist og perfect pearls.



Opgave 3_ lave et kort der kunne være en gave i. jeg har lavet et kort som pynt oven på en toffifee æske. og så har jeg for første gang brugt de lækre sommerfulge stempler jeg købte på vores lille shoppe tur til convention.






tak fordi I kiggede forbi
Else

3 kommentarer:

  1. Superflotte bidrag du har lavet. Æske er bare så smuk.
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Jamen Else da..det fortsætter jo fra det du fortalte til Convention. Pas nu på ven :)
    Superflotte kort du har lavet. De sommerfugle er da vildt lækre. Hvor er de købt???

    SvarSlet
  3. behovet for at se:)

    SvarSlet