mandag den 19. oktober 2009

oprydning - Lo og kort jeg vist aldrig fik vist

Har lige ryddet lidt op i mit galleri og tænkte jeg vil vise jer nogle af de ting jeg har lavet, men bare aldrig har fået vist her på bloggen.

Det første er faktisk det sidste Lo jeg har lavet - får ikke lavet ret mange for tiden. Det er lavet til Scrapsisters oktober skitse konkurrence - Deadline er den 29. oktober så I kan nå at være med endnu. Skitsen var lidt anderledes end jeg normalt plejer at lave, men helt vild sjovt at lave og fantastiske resultater de andre medlemmer af det kreative team har lavet:



Kort til Charlottes kortudfordring uge 36 - kort med syninger



Lo lavet til Cecilies artikel om "Jeg holder af hverdagen II" - en dag i mit liv, en helt almindelig torsdag og så alligvel ikke....







Kort til Charlottes kortudfordring uge 38 - god bedring kort:



Kort til Charlottes kortudfordring uge 40 - kort med efterårsblade:


tak fordi I kiggede med

3 kommentarer:

  1. Det kan godt være at det ikke er din sædvanlige stil det øverste, men jeg synes at det er ret flot!
    Og flotte kort også.

    SvarSlet
  2. De er som altid flotte alle sammen Else. Hvor har du været produktiv ind imellem alt det andet:0)

    SvarSlet
  3. Super lækre kort og layouts. Jeg er meget imponeret over alt det du når at lave,og alt sammen så detaljeret og gennemført!

    SvarSlet