torsdag den 3. marts 2011

Award

Jeg har fået en award fra Renne. Den er jeg rigtig stolt af og beæret over at få. Dejligt når dygtige medscrappere kan lide de ting man laver.

Og så skal jeg fortælle 8 ting om mig selv, så her kommer der noget i fuldstændigt tilfældig rækkefølge.

1. Er lykkelig mor til 2 dejlige drenge på 13 og 5 år - en teenager og en kommende skolestarter. Spændende sammensætning, kan jeg fortælle

2. Er oprindelig Sønderjyde - nærmere bestemt fra Rødekro

3. Har været ansat 24 år i samme virksomhed - dog ikke i samme stilling. Men glæder mig allerede til min 25 års jubilæum næste år.

4. Er et stort rodehoved. Har som regel ikke ret meget plads på mit scrap bord. Synes egentlig det er dejligt at have plads, men når jeg arbejder lægger jeg ikke mærke til det.

5. Har et Pepsi Max (over)forbrug. Det er vel nærmest en afhængighed.

6. Hygger mig rigtig meget med at scrappe sammen med andre, selv om jeg ikke når noget. Er nok mest flittig derhjemme. Men skønt at snakke og hygge sammen med både de dejlige piger i East Coast Scrappers (tidligere Odderne) og alle jer andre scrappere.

7. Er frygtelig genert. Hvis jeg ikke lige hilser, er det ikke fordi jeg ikke vil snakke. Det er så bare ikke min stærke side.

8. Elsker at campere. Vi har egen vogn og hygger os alle 4 på vores ture rundt i landet.

Og så skal awarden sendes videre til 8 dejlige inspirerende bloggere/scrappere. Det er svært for der er virkelig mange scrappere som jeg er inspireret af. Og jeg har overhovedet ikke styr på om nogle af de valgte har fået den før. Så I må bære over med mig.....

1. Linda Ballegaard. Linda var med til at starte East Cost Scrappers sammen med Henriette (Scrapsisters) og undertegnede. Desuden er hun søster til Connie (Riddersholm Design) og med i hendes Design Team hvor hun laver de flotteste ting.

2. Jane (Lullemor) Jane er også en af East Coast Scrappers og har en herlig humor. Desuden er hun utrolig dygtig og inspirerende. Hun er desuden del af Hobbybodens Design Team.

3. Gitte (Godtesen) Endnu en skøn East Coast Scrappers med en udviklet sans for humor og energi som bare smitter. Gitte er altid god til at prøve ting af og lære videre. Og så er hun også en del af Hobbybodens Design Team.

4. Heidi (Scrapsisters) Heidi mødte jeg første gang i kælderen i Odder til scraphygge. Heidi er utrolig dygtig og inspirerende og desuden en super sød scrap veninde. Og så har hun sammen med Henriette startet vores alle sammens Scrapsisters. Og det skal de have en stor tak for, det er et kæmpe arbejde.

5. Henriette (scrapsisters) Henriette var i sin tid også en del af Odderne, inden Scrapsisters. Jeg har lært utrolig meget af Henriette. Hun er altid inde i tidens trend og nye produkter. Og prøver gerne nye teknikker

6. Helle (cowgirl) Helle mødte jeg allerførste gang jeg var til convention. Vi sad ved samme bord hvor Helle (eller måske mere hendes veninde Jane) løb med alle præmierne. Det er altid hyggeligt at mødes til convention og drille hinanden lidt, ikke Helle?

7. Heidi (Engel) Heidi kender jeg ikke men hun har en fantastisk stil. Også selv om de fleste LO er lavet som digi-scrap, så kan man som papir scrapper sagtens blive inspireret.

8. Ragna (The Scrap Cat) Ragna kender vi jo alle fra The Scrap Cat hvor hun sammen med Marianne udfordrer og inspirerer os alle. Skønt at de er vendt tilbage.

Der er mange flere som jeg gerne ville have givet denne award, men det må så blive en anden gang.

Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. Kære Else. Tusind tak for awarden... jeg er meget beæret - og tak for de søde ord med på vejen. Jeg har det lige sådan med dine sider, de kan snildt forvandles til digi :o)
    Knus Engel...

    SvarSlet