fredag den 25. marts 2011

Hero Arts stempel kort

Jeg har også købt nogle stemper hos Kreative fornemmelser - selvfølgelig bliver jeg nødt til at sige. For der er bare så mange lækre at det er svært at beslutte sig.

Det første er med det lækre "Musical Collage" som jeg godt nok ikke købte til convention med lige inden. Har bare ikke fået det bruget endnu. fuglen er blevet markeret med embossing ink pen og har fået lidt grønt perfect pearls

De næste 3 er alle lavet med 2 baggrundsstempler, et tekst stempel og baggrundsstemplet fra Hello Loscious Basic grey papir serien.

Dette kort har også fået lidt perfect pearls på på blomsterne
her har jeg desuden brugt dies fra mine nye Marianne die sæt. Købte egentlig sættet pga
den fine lable, men er blevet rigtig glade for de fine swirls. De er så fine i detaljerne.


Her har jeg desuden brugt min nye Martha Stuart border punch.

Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar