lørdag den 11. oktober 2014

Held og lykke, Lars


Der er jo desværre sket nogle organisationsændringer i min afdeling og 3 stillinger er blevet flyttet til vores afdeling i Gdansk. Min egen inklusiv, desværre. Jeg er dog blevet tilbudt noget andet som jeg håber snart falder på plads.

En af mine andre kollegaer som også blev til overs i omlægningen har heldigvis allerede fået arbejde hos Siemens windpower og stoppede derfor hos os i fredags. Han skulle naturligvis have en gave og et kort. Ærgeligt at sige farvel men skønt at han så hurtigt alligevel har fundet noget andet.

Så jeg fik for første gang brug for mine Quickutz Danmark serie dies og mine sky dies som jeg har haft i rigtig længe.... Et lidt anderledes kort men jeg kan rigtig godt lide det. Papir er fra Riddersholm.


Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar