mandag den 24. marts 2008

Kort i lange baner

Det er sådan set ikke fordi jeg ikke har lavet andet end kort i påske ferien, men mine Lo er alle til konkurrencer eller hemmelige!!!

Til gengæld har jeg rigtig gang i konfirmationskortene, de bliver revet væk næsten før jeg når at lave dem. Her er de seneste jeg har lavet









Og så har jeg fået lavet barselskort til min lille nye nevø, Sebastian som blev født tirsdag den 11. marts. Vi har endnu ikke set ham, da vi alle stadig er lidt forkølet. Han har haft temmelig meget gulsot så vi vil ikke lige smitte ham med noget. Håber jeg kan se ham i næste weekend, så må forkølelsen da være ovre. Nu har den varet i 3 uger.




Ellers er jeg i gang med at forberede convention den 5. april. Super ide at offentliggøre skitserne før dagen, så har vi alle en change for at have billeder mm som passer til.

5 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige kort du har fået lavet.
    Håber du snart se din lille nevø.

    SvarSlet
  2. Flotte kort og en rigtig sød tekst på konfirmations kortet

    SvarSlet
  3. Fine kort du har lavet og dejligt at se, at du har brugt mit lille konfirmations digt!!

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte alle sammen, jeg skal da love for den står på konfirmation !

    SvarSlet
  5. Skønne kort du har lavet, og rigtig søde detaljer.
    Og tillykke med Silhouetten ;o)

    SvarSlet