søndag den 13. april 2008

SUK

Det har været en forfærdelig uge. Onsdag blev hele min stab på arbejde kaldt sammen og fik at vide at 3/4 af vores stab skulle flytte til Gdansk i Polen. Vores afdeling skal flyttes ca juli 2009, så til den tid står jeg sikkert uden job. Sikke et chock, jeg tror vi har været hele følelsesregisteret igennem. Men heldigvis er vi gode til at støtte hinanden og tale om det. Af de 15 personer vi er i afdelingen er der 3 stillinger i Danmark, men som jeg lige kan se på den nye organisationsplan er min ikke blandt dem. Vi får alle besked på tirsdag, om man får tilbudt en stilling eller ikke. SUK - nu var vi lige blevet så god en afdeling.

Men måske er det det der skal til for at prøve noget nyt, jeg har jo været der i 20 år så måske er det på tide at komme derfra. Jeg har faktisk allerede fået tilbudt 2 nye jobs uden for Arla, Både en tidligere kollega og min tidligere chef ringede og sagde at jeg altid bare skal sige til, for der er helt sikkert job til mig hos dem. Det var jeg meget glad for. Når man har været i 20 år samme sted, kan man godt komme til at tvivle lidt på om det man laver hos Arla også kan bruges i andre virksomheder. Så det er et enormt skulderklap til mig at de gerne vil arbejde sammen med mig igen. Lige nu afventer jeg hvad der sker på tirsdag.

Og for at det ikke skal være løgn, så brækkede Toke (på 2 1/2 år) i går eftermiddag, sin højre tommelfinger. Han fik væltet en tyk, masiv jernstang ned over fingeren oven på fliser. Så vi sad 2 1/2 time på skadestuen i går aftes og han har fået en skinne på og en enorm forbinding. Stakkels dreng, men han tog det rigtig flot, og da han skulle have skinnen på, lovede lægen ham en is hvis han kunne sidde stille. I kan tro han sad stille. Og lige så snart sygeplejersken var færdig sagde han bestemt til hende: "Nu du hente is til mig" Han var bare så sød! Og stolt af hans is. Og jeg havde selvfølgelig IKKE fået kameraet med på sygehuset. Men puha, tænk hvis han havde fået stangen i hovedet....

Nå, jeg har ikke rigtig været kreativ i denne uge, energien har ikke været der. Så jeg har ikke noget nyt at vise frem. Jeg har dog fået fremkaldt over 200 billeder, så nu har jeg noget at gå i gang med.

Men her er mit bidrag til Multiscraps 6. opgave:


Materialer: Bazzill, Sassafrasiass/Felicity savor: Life is beautyful, MM (Note)Worthy journaling book, hjemmelavet PP, Hjemmelavede chipboard bogstaver med rub-on bogstaver og glossy accent, blomster, brads og QK blade.

SUK for en uge !

7 kommentarer:

  1. sikke en masse, der lige er kommet væltende oveni hinanden. Men så kan den næste uge jo kun blive bedre ;o)

    SvarSlet
  2. Sikke da en uge......Stakkels Toke avs det må ha gjort ondt. Spændt på at høre hvad der sker i din job situation. Men som du selv skriver er det måske lige det der skal til, for at prøve kræfter med noget andet. Go søndag

    SvarSlet
  3. Øv, for en træls uge! Jeg håber, at du kan blive glad for et andet job eller forblive i Arla, hvis det er det, fremtiden byder på. Stakkels Toke! Jeg håber, han bliver frisk i en fart.

    Hav en god uge.

    SvarSlet
  4. Ej sikke dog en gang hø!! Hvor er det surt, men samtidig da også et kæmpe skulderklap at der er to der allerede har efterspurgt dig. Du skal nok finde noget :o) Men jeg forstår godt at dit humør og kreativitet dalede.
    Rigtig flot layout du har lavet. Sikke dejlige farver.
    Sikke da noge med Toke men hold da op hvor tog han det flot for tro mig jeg har arbejdet på en røntgenafdeling og det er bestemt ikke alle der er SÅ seje kan du godt hilse ham og sige :o)

    SvarSlet
  5. Hvorfor kommer et uheld aldrig alene. Din stakkel !
    Håber da at Toke klare sig med skinne på den lille mand :0)
    Med hensyn til jobbet så har jeg jo fortalt dig at man ikke smider guld på gaden. Og hvad der end sker så bare vent, det kan kun blive bedre. Mange gange når man har været læge i samme job og så skifter, så tænker man - hvorfor har jeg ikke gjort det for længe siden.

    SvarSlet
  6. ja hold da op, sikke en uge!!!
    Nu kan det da kun blive bedre :-)

    SvarSlet
  7. Flot bidrag Else - det er skægt at være på blogrundfart nu hvor vinderen er fundet - så er der opdatering overalt - dejligt.

    SvarSlet