torsdag den 7. marts 2013

Cancerkort 1

Jeg har været i gang med en ny omgang cancer kort. De kan blive til mange indlæg, så her kommer første del.

Dette kort er lavet med det skønne Hero Arte tulipan stempel. Tulipaner har altid være min yndlingsblomst. Sikkert fordi de er nogle af foråret/sommerens budbringere. Forårets løgplanter er bare skønne, de giver de første farver i haven oven på en lang og kold vinter. Det trænger man bare til.
Jeg har leget med de skønne distress markers, fed måde at bruge til at stemple i flere farver.


De næste 2 kort er lavet med en lækker maske og disress ink. Bilen er Marianne Design die og standset ud i sølv hvorefter den har fået lidt sort maling til rillerne.


På denne variant har jeg brugt en Memory Box die - den er så fin og enkelt. Elsker den.


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. Skønne kort, Else! Jeg er især vild med tulipankortet - måske fordi jeg også har en svaghed for tulipaner ...

    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet