søndag den 31. marts 2013

lækre stempler fra Hobbyboden

Jeg var jo så heldig at vinde et sæt af Gittes nye stempler hos Hobbyboden. Dem fik jeg overrakt til convention. Og de er bare super gode. Der er 2 forskellige sæt og her er det sæt jeg fik.


Jeg har også lavet lidt kort med stemplerne.




Og så lige 2 næsten ens CAS kort. Ideen er fundet på Pinterest.

Jeg har brugt den lækre Memory Box die på et hvidt stykke karton. og det er så limet på et farvet stykke karton. Enkelt, nemt og elegant.


Det var egentlig meningen at teksten bare skulle stemples på lige som på kortet foroven. Men jeg fik den - ikke ret gode ide - at bruge sepia stempelsværte. Og det så helt forkert ud. Så måtte jeg finde en anden løsning uden at ødelægge kortet helt.



Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. Super flotte kort du har lavet. De stempler er jeg også ret vild med.

    SvarSlet